Anadolubank Logo
×
Bireysel   Kurumsal  
Başvuru ve Parola İşlemleri Kredi Karti
Ekstre Goruntuleme




DİJİTAL BANKACILIK » ÇAĞRI MERKEZİ » SIKÇA SORULAN SORULAR

Sıkça Sorulan Sorular

Operatör değişikliği nedeni ile SIM kartınızda oluşan blokenin kaldırılması için 0 850 222 55 50 no.lu Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.

Sistemde kayıtlı telefon numaranızın değişikliği için en yakın şubemize başvurabilirsiniz.

Başvurular şubelerimizden yapılmaktadır. Başvuru yapmak için en yakın şubemize başvurabilirsiniz. Anadolubank şube listesine ulaşmak için tıklayınız.

Başvuruyu yaptığınız şubeden öğrenebilirsiniz. Anadolubank şube iletişim bilgilerine ulaşmak için tıklayınız.

Destek paketimizin hakkında detaylı bilgiyi şubenizden veya www.anadolubank.com.tr’den alabilirsiniz. Anadolubank şube iletişim bilgilerine ulaşmak için tıklayınız.

Vade sonu tarihinde İnternet/Mobil Şube'den kapatabilirsiniz. Vade sonu tarihi dışında ise şubelerimiz sizlere yardımcı olacaklardır.

Banka kartı ile günlük alışveriş limiti 1.500 TL’dir.

Banka kartınıza tanımlı hesabın kontrolü için 0 850 222 55 50 no.lu çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.

0 850 222 55 50 no.lu çağrı merkezimizi arayarak ekstre kesim tarihinizi değiştirebilirsiniz.

Hesap hareketlerinizin dökümünü internet şubeden görüntüleyebilir, arzu ederseniz e-posta adresinize gönderebilirsiniz.

Kazandığınız World puanlar sadece alışverişte kullanılabilir.

Kazandığınız World puanlar sıfırlanmaz.

Ekstre gönderim adresinizin kontrolü ve ekstrenizin e-posta/faks/sms ile gönderimi için 0 850 222 55 50 no.lu çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.

Business Kart ile vergi ödemesi yapabilirsiniz. (NOT: Ödemesi yapılabilen güncel vergi çeşitlerinin listesini ürün ve performans yönetiminden i stedik. Ödeme yapılabilen vergi çeşitlerini de burada belirtebiliriz)

POS rulosunu şubenizden talep edebilirsiniz.

0 850 222 55 50 no.lu çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.

Bankamızın şu an için sonradan taksitlendirme uygulaması bulunmuyor.