Dijitale Özel Hoş geldin Faizi ile Renkli Hesap açın, kazanmaya hemen başlayın!

Çağrı Merkezi İşlem Listesi

Bankacılık ve Hesap İşlemleri (Bireysel müşteriler)
  • Havale ve EFT İşlemleri
  • Döviz Alış-Satış İşlemleri
  • Hesap Bakiyesi Öğrenme
  • Hesap açma(Ek numara tanımlama)
Kredi Kartı İşlemleri (Bireysel & Kurumsal Müşteriler)
  • Kayıp-çalıntı bildirimi (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı borcu ödeme (Bireysel müşteriler)
  • Kredi kartı nakit avans kullanma (Bireysel müşteriler)
  • Kredi kartı taksitli nakit avans kullanma (Bireysel müşteriler)
  • Kredi kartı otomatik ödeme talimatı verme (Bireysel müşteriler)
  • Kredi kartı hesap kesim tarihi değişikliği  (Bireysel müşteriler & Business Kart'ta tek kullanıcısı varsa ÇM yapabilmektedir.)
  • Kredi kartını internet ve mail order işlemlerine açma-kapama (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Faks, e-posta, sms ile otomatik ekstre gönderimi tanımlama (Bireysel müşteriler & Business Kart'ta tek kullanıcısı varsa ÇM yapabilmektedir.)
  • Kredi kartı Worldpuan bilgisi verme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı bekleyen taksit bilgisi verme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı limit ve kullanılabilir limit bilgisi verme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı limit değişiklik talebi alma (Bireysel)
  • Kredi kartı ekstre borç bilgisi verme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı dönem içi işlemleri bilgisi verme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
Şifre ve Parola İşlemleri (Bireysel & Kurumsal Müşteriler)
  • Kredi kartı - Banka kartı – Tarım kart şifre talebi (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • İnternet şubesi parola oluşturma – parola blokesi kaldırma (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • İnternet şubesi şirket kodu/müşteri no öğrenme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • GSM bloke kaldırma (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • İnt/mobil bankacılık işlem limitlerini değiştirme (Banka limitleri dahilinde artırım yapılabilmektedir.) (Bireysel & Kurumsal müşteriler “Kurumsal müşterilerden Onay ve İşlem+Onay yetkisi olanlar”)
Banka – Tarım Kartı İşlemleri (Bireysel Müşteriler)
  • Kayıp/çalıntı bildirimi
  • Banka kartını farklı adrese gönderim talebi alma
  • Banka kartı – Tarım kart işlemleri bilgi verme
  • Aynı hesaba bağlı ek numaraları karta tanımlama
  • Banka kartı internet işlemlerine açma-kapama
İnternet Bankacılığı İşlemleri (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • İnternet bankacılığı kapama ve açma işlemleri
  • İnternet bankacılığı parola blokesi kaldırma 
  • İnternet bankacılığı yeni parola gönderimi sağlama
  • GSM blokesi kaldırma 
IVR’dan Bilgi Sorgulama İşlemleri (Bireysel & Kurumsal Müşteriler)
  • Mevduat faiz oranlarını öğrenme
  • Bireysel kredi faiz oranlarını öğrenme
  • Döviz kurlarını öğrenme
  • IVR’dan Hesap Bakiyesi/Hesap Hareketleri Öğrenme (Bireysel müşteriler)
  • Vadesiz TL/döviz hesap bakiyesi öğrenme
  • Vadeli TL/döviz hesap hareketleri öğrenme
POS/ATM İşlemleri (Bireysel & Kurumsal Müşteriler)
  • POS/ATM arıza desteği
  • POS Cihazından Gün sonu işlemleri
Webborsam (Bireysel Müşteriler)
  • Alım-Satım İşlemleri (Anadolu Yatırımda görev yapan agentlar işlem yapmaktadır.)
  • Webborsam internet kullanıcı blokesi kaldırma
  • Diğer İşlem ve Sorular
Bilgi Güncelleme İşlemleri (Bireysel Müşteriler)
  • Adres Güncelleme
  • Sabit telefon, faks, e-posta adresi güncelleme

Sürdürmek istediğimiz
çok şey var

Gelecek için de Detaylı Bilgi
Sürdürülebilirlik Yaklaşımımız

Sorumlu bankacılık anlayışı ile sürdürülebilirliği, Anadolubank vizyonuna, kurumsal tecrübeye ve kurum kültürüne entegre ederek, ekonomik, sosyal ve çevresel konuların eşit önemde olduğunu biliyor; çalışmalarımızda bir arada ele almaya önem veriyoruz.

Sürdürülebilirlik Faaliyetlerimiz

Gelecek nesillere daha iyi bir Dünya bırakabilmek amacıyla, gerçekleştirdiğimiz vegerçekleştireceğimiz çalışmalarımıza sürdürülebilirliği dahil ediyoruz.

Anadolubank logo
-- --