Çağrı Merkezi İşlem Listesi

Bankacılık ve Hesap İşlemleri (Bireysel müşteriler)
  • Havale ve EFT İşlemleri
  • Döviz Alış-Satış İşlemleri
  • Hesap Bakiyesi Öğrenme
  • Hesap açma(Ek numara tanımlama)
Kredi Kartı İşlemleri (Bireysel & Kurumsal Müşteriler)
  • Kayıp-çalıntı bildirimi (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı borcu ödeme (Bireysel müşteriler)
  • Kredi kartı nakit avans kullanma (Bireysel müşteriler)
  • Kredi kartı taksitli nakit avans kullanma (Bireysel müşteriler)
  • Kredi kartı otomatik ödeme talimatı verme (Bireysel müşteriler)
  • Kredi kartı hesap kesim tarihi değişikliği  (Bireysel müşteriler & Business Kart'ta tek kullanıcısı varsa ÇM yapabilmektedir.)
  • Kredi kartını internet ve mail order işlemlerine açma-kapama (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Faks, e-posta, sms ile otomatik ekstre gönderimi tanımlama (Bireysel müşteriler & Business Kart'ta tek kullanıcısı varsa ÇM yapabilmektedir.)
  • Kredi kartı Worldpuan bilgisi verme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı bekleyen taksit bilgisi verme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı limit ve kullanılabilir limit bilgisi verme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı limit değişiklik talebi alma (Bireysel)
  • Kredi kartı ekstre borç bilgisi verme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı dönem içi işlemleri bilgisi verme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
Şifre ve Parola İşlemleri (Bireysel & Kurumsal Müşteriler)
  • Kredi kartı - Banka kartı – Tarım kart şifre talebi (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • İnternet şubesi parola oluşturma – parola blokesi kaldırma (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • İnternet şubesi şirket kodu/müşteri no öğrenme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • GSM bloke kaldırma (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • İnt/mobil bankacılık işlem limitlerini değiştirme (Banka limitleri dahilinde artırım yapılabilmektedir.) (Bireysel & Kurumsal müşteriler “Kurumsal müşterilerden Onay ve İşlem+Onay yetkisi olanlar”)
Banka – Tarım Kartı İşlemleri (Bireysel Müşteriler)
  • Kayıp/çalıntı bildirimi
  • Banka kartını farklı adrese gönderim talebi alma
  • Banka kartı – Tarım kart işlemleri bilgi verme
  • Aynı hesaba bağlı ek numaraları karta tanımlama
  • Banka kartı internet işlemlerine açma-kapama
İnternet Bankacılığı İşlemleri (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • İnternet bankacılığı kapama ve açma işlemleri
  • İnternet bankacılığı parola blokesi kaldırma 
  • İnternet bankacılığı yeni parola gönderimi sağlama
  • GSM blokesi kaldırma 
IVR’dan Bilgi Sorgulama İşlemleri (Bireysel & Kurumsal Müşteriler)
  • Mevduat faiz oranlarını öğrenme
  • Bireysel kredi faiz oranlarını öğrenme
  • Döviz kurlarını öğrenme
  • IVR’dan Hesap Bakiyesi/Hesap Hareketleri Öğrenme (Bireysel müşteriler)
  • Vadesiz TL/döviz hesap bakiyesi öğrenme
  • Vadeli TL/döviz hesap hareketleri öğrenme
POS/ATM İşlemleri (Bireysel & Kurumsal Müşteriler)
  • POS/ATM arıza desteği
  • POS Cihazından Gün sonu işlemleri
Webborsam (Bireysel Müşteriler)
  • Alım-Satım İşlemleri (Anadolu Yatırımda görev yapan agentlar işlem yapmaktadır.)
  • Webborsam internet kullanıcı blokesi kaldırma
  • Diğer İşlem ve Sorular
Bilgi Güncelleme İşlemleri (Bireysel Müşteriler)
  • Adres Güncelleme
  • Sabit telefon, faks, e-posta adresi güncelleme
Anadolubank logo

Size daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Ayrıntılı bilgi için Çerez Politikasını inceleyiniz.

23 Nisan
23 Nisan