İletişim

İletişim

Ticaret Sicil No: 368589

Şirket Ünvanı: Anadolubank Anonim Şirketi

Mersis No: 0068011300300024

Sorumlu Kişi: Anadolubank Üst Yönetimi

Merkezinin Bulunduğu Yer: Saray Mahallesi Toya Sokak No:3 34768 Ümraniye İstanbul

Çağrı Merkezi: 0 850 222 55 50

Tel: 0 (216) 687 70 00

Faks: 0 (216) 659 10 00

Web Adresi : www.bddk.org.tr

Yetkili Denetim Organı: Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK)


MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

Ürün ve hizmetlerimizle ilgili şikayet, itiraz, talep ve önerilerinize çok değer veriyoruz. Ürün ve hizmetlerimizle ilgili şikayet, itiraz, talep ve önerilerinizi değerlendirmemiz için aşağıdaki kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

  • İnternet Şubemizden ya da web sitemiz aracılığıyla "Müşteri Memnuniyet Formu"nu doldurarak,
  • 0 850 222 55 50 numaralı Çağrı Merkezimizden,
  • Şubelerimiz aracılığıyla,
  • Genel Müdürlüğümüzün aşağıda belirtilen posta adresinden yazılı olarak ya da faks numaramızdan,

Posta Adresi: Saray Mahallesi Toya Sokak No:3 34768 Ümraniye-İstanbul,
Faks Numarası: 0216 659 10 60

Banka kartı ve kredi kartı kayıp çalıntı bildirimlerinizi 7/24 hizmet veren 0 850 222 55 50 Çağrı Merkezimize iletiniz.


KEP ADRESİ

anadolubank@hs01.kep.tr


Türkiye Bankalar Birliği Bireysel Müşteri Hakem Heyeti Başvuruları

TBB Bireysel Müşteri Hakem Heyeti Hakkında Tebliğ
TBB Bireysel Müşteri Hakem Heyeti Başvuru Formu
TBB Bireysel Müşteri Hakem Heyeti Bilgi Broşürü

Anadolubank logo

Size daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Ayrıntılı bilgi için Çerez Politikasını inceleyiniz.