Güvenlik

Anadolubank Mobil’de güvenliğiniz her şeyden önce gelir!

Parola ve Aktivasyon Kodu

Anadolubank Mobil’e ilk girişinizi kullanıcı kodu, parola ve  aktivasyon kodu ile yapabilirsiniz. İlk ekranda şirket kodunuz (Kurumsal hesaplar için geçerlidir.), müşteri numaranız (Ortak hesaplar için geçerlidir.), kullanıcı kodunuz ve parolanız ile giriş yaptıktan sonra açılan yeni ekrandaki ilgili alana, tarafınıza iletilen aktivasyon kodunu girmeniz gerekiyor.

Anında Bilgilendirme ve İşlem Sınırları

Yapacağınız belirli tutar para transferlerinde, sistemde kayıtlı telefonunuza uyarı mesajı gelecek ve yapılan işlem hakkında anında bilgilendirileceksiniz.

Anadolubank'ın teknik altyapısı ve işlem türüne göre gerçekleştirilmesi mümkün olamayan ve süreli işlemler, bankamız tarafından belirlenen işlem saatleri ve limitleri içerisinde yapılacaktır.

Kesintisiz Hizmet

Anadolubank, mücbir sebepler ve beklenmeyen haller dışında mobil bankacılık hizmetlerini 7 gün ve 24 saat süre ile açık tutacaktır. Müşterilerimizi, bu durumların dışında kalan sistemsel ve/veya güncelleme çalışmaları kapsamında olabilecek planlı kesintiler hakkında Anadolubank Resmi İnternet Sitesi üzerinden yapacağımız duyuru ile bilgilendireceğiz.

Anadolubank Mobil Kurulum ve Kullanım 

Anadolubank Mobil’e ilk girişinizi kullanıcı kodu, parola ve aktivasyon kodu ile yapabilirsiniz. İlk ekranda şirket kodunuz (Kurumsal hesaplar için geçerlidir.), müşteri numaranız (Ortak hesaplar için geçerlidir.), kullanıcı kodunuz ve parolanız ile giriş yaptıktan sonra açılan yeni ekrandaki ilgili alana, tarafınıza iletilen aktivasyon kodunu girmeniz gerekiyor.

Aktivasyon kodu girişi sonrasında başarılı bir şekilde uygulamaya girdiğinizde Anadolubank Mobil uygulaması ile cihazınız eşleşmiş olur. Bu eşleşme, bundan sonra gerçekleştireceğiniz girişlerde sadece ilk ekrandaki bilgileri doldurarak giriş yapmanızı sağlacaktır. Eşleşme sırasında arka planda oluşturulmuş olan güvenlik kontrolü, bundan sonraki her girişinizde çalışacaktır.

Uygulamayı silmeniz ya da yeniden yüklemeniz gibi durumlarda, uygulamayı ilk kullanışınızda tekrardan aktivasyon kodu gönderileceği gibi aktivasyon işlemi tamamlandıktan sonra yine sadece ilk ekranda yer alan bilgileri doldurarak giriş sağlayabileceksiniz.

TBB Bildirisi

Türkiye Bankalar Birliği tarafından hazırlanan bildiridir.

Güvenlik Uyarısı
  • Kolay tahmin edilebilecek şifreler oluşturmaktan kaçınınız. Şifrelerinizi, bankamız personeli de dahil olmak üzere kimseyle paylaşmayınız.
  • Bankacılık uygulamalarından çıkarken daima “Çıkış Yap” butonunu kullanınız.
  • Her zaman bilgisayarınızı/telefonunuzu şifre ile kitleyerek kullanınız.
  • Günlük işlem limitlerinizi belirleyiniz.
  • Anadolubank adı ve logosu taşıyor olsa bile içeriğinde kişisel bilgiler talep edilen e-postalara karşı dikkatli olunuz. Kişisel bilgileriniz veya şifreniz ile ilgili işlemler hiçbir şekilde e-posta yoluyla yapılmamaktadır. Böyle bir durumla karşılaşırsanız lütfen hemen 0 850 222 55 50 no.lu Çağrı Merkezimizi arayınız.
  • Tarih - Zaman Kısıtlama, IP Kısıtlama, İşlem Kısıtlama gibi ek güvenlik uygulamalarımızdan faydalanınız.
  • Uygulama marketinde bulunmayan uygulamaları mobil cihazınıza yüklemeyiniz.
  • Jailbreak, homebrew gibi güvenliğinizi tehlikeye düşürebilecek işlemleri uygulamayınız.
  • Kullandığınız tüm cihazların işletim sistem sürümünü güncel tutunuz.
Anadolubank logo

Size daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Ayrıntılı bilgi için Çerez Politikasını inceleyiniz.