Güvenlik

Güvenliğiniz için Çağrı Merkezi aracılığıyla bize ulaştığınızda aşağıdaki konularda dikkatli olmalısınız.

  • 0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezi ile yaptığımız tüm görüşmeler kaydedilmektedir. 
  • Çağrı merkezimizi arayıp, şifre tuşlayarak yaptığınız işlemlerde, şifrenizi telefonunuz tuşlarını kullanarak girdiğinizde şifrenizi sizden başka birinin duyma olasılığı kalmaz.
  • Müşteri temsilcisi ile yaptığınız işlemlerde müşteri güvenliği açısındanözel soru yanıtlarınızın bazı harfleri sorulacaktır.
  • Telefon ile işlem yaparken şifrenizi telefon ile tuşlayarak girmeniz istenecektir. Şifrelerinizin sözlü veya yazılı olarak talep edilmesi durumunda kesinlikle bilgi vermeyiniz.
  • Kendi telefonlarını vererek size yardım etmek isteyen kişilerin teklifini kabul etmeyiniz.
  • Başkalarına ait ve kamuya açık alanlardaki telefonlardan görüşme yapmak için, aradığınız numarayı kendiniz çeviriniz. Numarayı doğru çevirdiğinizden emin olunuz.
  • Yaptığınız görüşmeler sırasında, etrafınızda olabilecek şüpheli şahıslar tarafından izlenmediğinizden ve dinlenmediğinizden emin olunuz.
  • Şifrelerinizi herhangi bir yere yazmayınız, cüzdanınızda bulundurmayınız.
Anadolubank logo

Size daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Ayrıntılı bilgi için Çerez Politikasını inceleyiniz.