Güvenlik
Güvenliğiniz için Çağrı Merkezi aracılığıyla bize ulaştığınızda aşağıdaki konularda dikkatli olmalısınız.
- 0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezi ile yaptığımız tüm görüşmeler kaydedilmektedir.
- Çağrı merkezimizi arayıp, şifre tuşlayarak yaptığınız işlemlerde, şifrenizi telefonunuz tuşlarını kullanarak girdiğinizde şifrenizi sizden başka birinin duyma olasılığı kalmaz.
- Müşteri temsilcisi ile yaptığınız işlemlerde müşteri güvenliği açısındanözel soru yanıtlarınızın bazı harfleri sorulacaktır.
- Telefon ile işlem yaparken şifrenizi telefon ile tuşlayarak girmeniz istenecektir. Şifrelerinizin sözlü veya yazılı olarak talep edilmesi durumunda kesinlikle bilgi vermeyiniz.
- Kendi telefonlarını vererek size yardım etmek isteyen kişilerin teklifini kabul etmeyiniz.
- Başkalarına ait ve kamuya açık alanlardaki telefonlardan görüşme yapmak için, aradığınız numarayı kendiniz çeviriniz. Numarayı doğru çevirdiğinizden emin olunuz.
- Yaptığınız görüşmeler sırasında, etrafınızda olabilecek şüpheli şahıslar tarafından izlenmediğinizden ve dinlenmediğinizden emin olunuz.
- Şifrelerinizi herhangi bir yere yazmayınız, cüzdanınızda bulundurmayınız.