Dijital Bankacılık Çağrı Merkezi Güvenlik

Güvenlik

Güvenliğiniz için Çağrı Merkezi aracılığıyla bize ulaştığınızda aşağıdaki konularda dikkatli olmalısınız.

  • 0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezi ile yaptığımız tüm görüşmeler kaydedilmektedir. 
  • Çağrı merkezimizi arayıp, şifre tuşlayarak yaptığınız işlemlerde, şifrenizi telefonunuz tuşlarını kullanarak girdiğinizde şifrenizi sizden başka birinin duyma olasılığı kalmaz.
  • Müşteri temsilcisi ile yaptığınız işlemlerde müşteri güvenliği açısındanözel soru yanıtlarınızın bazı harfleri sorulacaktır.
  • Telefon ile işlem yaparken şifrenizi telefon ile tuşlayarak girmeniz istenecektir. Şifrelerinizin sözlü veya yazılı olarak talep edilmesi durumunda kesinlikle bilgi vermeyiniz.
  • Kendi telefonlarını vererek size yardım etmek isteyen kişilerin teklifini kabul etmeyiniz.
  • Başkalarına ait ve kamuya açık alanlardaki telefonlardan görüşme yapmak için, aradığınız numarayı kendiniz çeviriniz. Numarayı doğru çevirdiğinizden emin olunuz.
  • Yaptığınız görüşmeler sırasında, etrafınızda olabilecek şüpheli şahıslar tarafından izlenmediğinizden ve dinlenmediğinizden emin olunuz.
  • Şifrelerinizi herhangi bir yere yazmayınız, cüzdanınızda bulundurmayınız.
Anadolubank logo

Size daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Ayrıntılı bilgi için Çerez Politikasını inceleyiniz.

Yeni reklam filmimiz yayında!