Dijitale Özel Hoş geldin Faizi ile Renkli Hesap açın, kazanmaya hemen başlayın!
Dijital Bankacılık Çağrı Merkezi
Çağrı Merkezi Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezi

0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezi ile bankacılık işlemlerinizi kolaylıkla gerçekleştirebilir, müşteri temsilcilerimiz ile 7/24 görüşebilirsiniz.

Anadolubank Çağrı Merkezi’ni aradığınızda sesli yanıt sistemi, sizlere konu başlıklarını belirtir. Bu sayede işlemleriniz daha hızlı gerçekleştirilir.

Çağrı merkezi aracılığıyla yalnızca bireysel müşterilerimiz finansal işlemlerini gerçekleştirebilirler.

Anadolubank Çağrı Merkezi’ne yurt dışından +90 0 850 222 55 50’yi arayarak ulaşabilirsiniz.

İşlem Listesi

Anadolubank çağrı merkezi üzerinde yapılabilecek tüm işlemler ile ilgili bilgi almak için sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

İşlem Limitleri

Anadolubank çağrı merkezi üzerinden gerçekleştireceğiniz günlük işlem limitleri hakkında bilgi almak ve işlem artırım talebi ile ilgili bilgiler için hemen tıklayın!

Güvenlik

Anadolubank çağrı merkezi üzerinden gerçekleştirilen işlemler ve güvenlik kapsamında sunduğumuz hizmetler hakkında bilgi almak için sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Sıkça Sorulan Sorular

Anadolubank Çağrı Merkezi ve çağrı merkezi işlemleri hakkında sıkça sorulan sorular ve cevapları öğrenmek için sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Çağrı Merkezine Nasıl Ulaşabilirim?

Anadolubank Çağrı Merkezi’ne 0 850 222 55 50 no.lu telefondan ulaşabilirsiniz.

Çağrı Merkezinden Hangi İşlemleri Yapabilirim?

Çağrı Merkezi’nden yapabileceğiniz işlem listesini görmek için buraya tıklayabilirsiniz.

Anadolubank Mobil İşlem Limitleri Nelerdir?

Anadolubank Mobil İşlem limitlerini görmek için buraya tıklayabilirsiniz.

İletişim Bilgilerimi Nasıl Güncelleyebilirim?

Anadolubank’ta bulunan adres, fax, e-mail ve sabit telefon iletişim bilgilerinizi Anadolubank Mobil veya İnternet Şube üzerinden güncelleyebilirsiniz. Dilerseniz 0 850 222 55 50 no.lu telefondan Anadolubank Çağrı Merkezi’ne de ulaşarak bilgilerinizde değişiklik yapabilirsiniz. Cep telefonu güncelleme işlemleri için şubelerimizi ziyaret edebilirsiniz.

Çağrı Merkezini Aramak Ücretli midir?

850'li numaralar yönüne yapılan aramalar tüm operatörler tarafından şehir içi arama tarifesinden ücretlendirilir.

Çağrı Merkezinden İnternet Şube Şifremi Değiştirebilir miyim?

Evet. Anadolubank Çağrı Merkezi’ni arayarak internet şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Çağrı Merkezine Günün Her Saati Ulaşabilir miyim?

Evet. 0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezi ile bankacılık işlemlerinizi kolaylıkla gerçekleştirebilir, müşteri temsilcilerimiz ile 7/24 görüşebilirsiniz.

Sesli Yanıt Sistemini Nasıl Kullanabilirim?

Anadolubank Çağrı Merkezi’ni aradığınızda sesli yanıt sistemi, sizlere konu başlıklarını belirtir. Yapmak istediğiniz işlemi ilgili yönlendirmeleri takip ederek işlemlerinizi daha hızlı gerçekleştirebilirsiniz.

Sürdürmek istediğimiz
çok şey var

Gelecek için de Detaylı Bilgi
Sürdürülebilirlik Yaklaşımımız

Sorumlu bankacılık anlayışı ile sürdürülebilirliği, Anadolubank vizyonuna, kurumsal tecrübeye ve kurum kültürüne entegre ederek, ekonomik, sosyal ve çevresel konuların eşit önemde olduğunu biliyor; çalışmalarımızda bir arada ele almaya önem veriyoruz.

Sürdürülebilirlik Faaliyetlerimiz

Gelecek nesillere daha iyi bir Dünya bırakabilmek amacıyla, gerçekleştirdiğimiz vegerçekleştireceğimiz çalışmalarımıza sürdürülebilirliği dahil ediyoruz.

Anadolubank logo
-- --