Dijital Bankacılık Anadolubank Mobil Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Anadolubank Mobil nedir?

Anadolubank Mobil, günlük bankacılık işlemlerinizi kolay ve hızlı şekilde yapmanızı sağlayan, her zaman ve her yerde kullanabileceğiniz bir mobil bankacılık uygulamasıdır.

Anadolubank Mobil uygulamasını kimler kullanabilir?

Anadolubank Mobil’i telefonu ve Anadolubank Mobil/İnternet Şube parolası olan veya herhangi bir Anadolubank banka/kredi kartına sahip olan herkes kullanabilir.

Anadolubank Mobil uygulaması hangi cihazlarda kullanılabilir?

iOS 10 ve üstü, Android 5 üstü sürüme sahip tüm cihazlarda kullanılabilir. Uygulamada Windows desteği bulunmamaktadır.

Anadolubank Mobil nasıl indirilir?

App Store ve Google Play Store’a girerek arama kutusuna Anadolubank Mobil yazmanız ve çıkan uygulamayı indirmeniz yeterlidir.

Anadolubank Mobil’e nasıl girilir?

Bireysel müşterilerin kullanıcı kodu/TCKN ve parolasını, kurumsal kullanıcıların ise şirket kodu, kullanıcı kodu/TCKN ve parolasını girmesi ve yönlendirmeleri takip etmesi yeterlidir.

Anadolubank Mobil parolamı unuttum. Anadolubank Mobil’e nasıl giriş yapabilirim?

Giriş sayfasında yer alan Parolamı Unuttum butonuna tıklayarak, yönlendirmeleri takip etmeniz yeterlidir.

Anadolubank Mobil parolamı bloke ettim. Anadolubank Mobil’e nasıl giriş yapabilirim?

Giriş sayfasında yer alan Parolamı Unuttum butonuna tıklayarak, yönlendirmeleri takip etmeniz yeterlidir.

Anadolubank Mobil’de aktivasyon ne demektir?

Bireysel müşterilerin kullanıcı kodu/TCKN ve parolasını, kurumsal kullanıcıların ise şirket kodu, kullanıcı kodu/TCKN ve parolasını girmesi sonrası kendilerine bir aktivasyon kodu iletilir. Bu aktivasyon kodunun başarılı bir şekilde girilmesi durumunda aktivasyon işlemi başarıyla gerçekleşmiş ve arka planda çalışan bir güvenlik mekanizması kurulmuş olur

Aktivasyon bozulmadığı müddetçe, bundan sonraki girişlerde bireysel müşterilerin kullanıcı kodu/TCKN ve parolasını, kurumsal kullanıcıların ise şirket kodu, kullanıcı kodu/TCKN ve parolasını girmesi yeterli olacaktır. Giriş esnasında arka plandaki güvenlik mekanizması çalışacaktır.

Anadolubank Mobil’i aktif olarak kullanan müşterilerimize, İnternet Şube’ye giriş yaptıklarında Anadolubank Mobil üzerinden anlık bildirim gönderilmesi zorunludur. Bildirimin gelmemesi durumunda ne yapılabilir?

Herşeyden önce cihazın bildirim ayarlarının açık olduğundan emin olunuz

  • Anadolubank Mobil’in güncel sürümünün yüklü olması gerekmektedir.
  • Aktivasyon işlemi başarılı bir şekilde tamamlanmalıdır.
  • Tüm bu kontrollere rağmen bildirim gelmiyorsa, giriş işlemi esnasında Anadolubank Mobil uygulamasına tıklanmasını rica ederiz.
Anadolubank logo

Size daha iyi, hızlı ve güvenli bir kullanım sağlamak amacıyla web sitemizde çerezleri kullanıyoruz. Ayrıntılı bilgi için Çerez Politikasını inceleyiniz.