Tedarikçi Finansmanı Sistemi; özellikle büyük iş hacmine sahip şirketlere düzenli olarak hammadde ve hizmet sağlayan tedarikçilerin, yaptıkları satışlardan elde edecekleri alacaklarını ihtiyaç duydukları anda alabilmelerine olanak tanır.
Tedarikçiler, Tedarikçi Finansmanı Sistemi ile alacaklarına karşılık gelen nakit ihtiyaçlarını
daha önceden belirledikleri vadede karşılayabilirken; alıcı tarafı ise yapacakları ödemeler için daha fazla esneklik kazanır.
Tedarikçi için;
● Tahsis edilecek kredi limiti ile nakit sıkışıklıklarında tahsilat rahatlığı sağlar.
● Hızlı, kolay ve uygun maliyette finansman imkanı sunar.
● Çek ve senet ile yapılan tahsilatların, kanuni yaptırımlarından ve kaybolma, çalınma vb. risklerden kaynaklanabilecek muhtemel olumsuzlukları ortadan kaldırır.
● Çek, senet, havale, EFT vb. masraflarından tasarruf imkanı sağlar.
● Faturalı tahsilatların takibini kolaylaştırır.
● Operasyonel iş yükünü ve maliyetleri azaltır.
Alıcı için;
● Tedarik zincirinin daha hızlı ve güvenli çalışmasına olanak tanır.
● Piyasa koşullarına göre oluşan vade farkı maliyetlerine alternatif oluşturur.
● Operasyonel iş yükünü ve maliyetleri azaltırken bir yandan da zamandan kazandırır.
● Çek ve senet ile yapılan ödemelerin kanuni yaptırımlarından kaynaklanabilecek muhtemel olumsuzlukları ortadan kaldırır.
Tedarik Finansmanı Sistemi ile ilgili daha detaylı bilgi almak için size en yakın şubemizi ziyaret edebilir ya da 0850 222 5550 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezi’ni arayabilirsiniz.
Sorumlu bankacılık anlayışı ile sürdürülebilirliği, Anadolubank vizyonuna, kurumsal tecrübeye ve kurum kültürüne entegre ederek, ekonomik, sosyal ve çevresel konuların eşit önemde olduğunu biliyor; çalışmalarımızda bir arada ele almaya önem veriyoruz.
Gelecek nesillere daha iyi bir Dünya bırakabilmek amacıyla, gerçekleştirdiğimiz vegerçekleştireceğimiz çalışmalarımıza sürdürülebilirliği dahil ediyoruz.