Dijitale Özel Hoş geldin Faizi ile Renkli Hesap açın, kazanmaya hemen başlayın!
Dijital Bankacılık Çağrı Merkezi Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Operatör değiştirdim SMS gelmiyor, ne yapmam gerekir?

Operatör değişikliği nedeni ile SIM kartınızda oluşan blokenin kaldırılması için 0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.

Telefon numaramı değiştirdim, İnternet/Mobil Şube'ye giremiyorum ne yapmam gerekir?

Sistemde kayıtlı telefon numaranızın değişikliği için en yakın şubemize başvurabilirsiniz.

Banka kartı/Kredi kartı, Kredili mevduat hesabı ve kredi başvurusu nasıl yapılır?

Başvurular şubelerimizden yapılmaktadır. Başvuru yapmak için en yakın şubemize başvurabilirsiniz. Anadolubank şube listesine ulaşmak için tıklayınız.

Banka kartı/Kredi kartı ve kredi başvuru sonucumu nasıl öğrenebilirim?

Başvuruyu yaptığınız şubeden öğrenebilirsiniz. Anadolubank şube iletişim bilgilerine ulaşmak için tıklayınız.

Kredi ödemelerinin ertelenmesi nasıl oluyor?

Destek paketimizin hakkında detaylı bilgiyi şubenizden veya www.anadolubank.com.tr’den alabilirsiniz. Anadolubank şube iletişim bilgilerine ulaşmak için tıklayınız.

Vadeli hesabı nasıl kapatabilirim/vadeli hesaptan nasıl para çekebilirim?

Vade sonu tarihinde İnternet/Mobil Şube'den kapatabilirsiniz. Vade sonu tarihi dışında ise şubelerimiz sizlere yardımcı olacaklardır.

Banka kartım ile ne kadar alışveriş yapabilirim?

Banka kartı ile günlük alışveriş limiti 1.500 TL’dir.

Banka kartım ile ATM'de maaş hesabımı göremiyorum, ne yapmam gerekir?

Banka kartınıza tanımlı hesabın kontrolü için 0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.

Kredi kartı ekstre tarihi değiştirebilir miyim?

0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayarak ekstre kesim tarihinizi değiştirebilirsiniz.

Hesap hareketlerimi e-posta ile alabilir miyim?

Hesap hareketlerinizin dökümünü internet şubeden görüntüleyebilir, arzu ederseniz e-posta adresinize gönderebilirsiniz.

Kredi kartımda biriken World puanları ekstre borcumdan düşebilir miyim?

Kazandığınız World puanlar sadece alışverişte kullanılabilir.

Kredi kartımda biriken Worldpuanlar ne zaman sıfırlanıyor?

Kazandığınız Worldpuanlar sıfırlanmaz.

Kredi kartı ekstrem ulaşmadı, ne yapmam gerekir?

Ekstre gönderim adresinizin kontrolü ve ekstrenizin e-posta/faks/sms ile gönderimi için 0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.

Business Kart ile vergi ödemesi yapabilir miyim?

Business Kart ile vergi ödemesi yapabilirsiniz.

POS rulosu bitti, yenisini nereden temin edebilirim?

POS rulosunu şubenizden talep edebilirsiniz.

POS cihazı çalışmıyor, ne yapmalıyım?

0 850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.

Kredi kartım ile tek çekim yaptığım bir işlemi sonradan taksitlendirebilir miyim?

Bankamızın şu an için sonradan taksitlendirme uygulaması bulunmuyor.

İnternet Bankacılığına nasıl başvurabilirim?

Bireysel müşterimiz olup Banka/kredi kartınız var ise www.anadolubank.com.tr üzerinden “başvuru ve parola işlemleri” menüsünden kolaylıkla yapabilirsiniz. Mevcutta kartınız yoksa şubenizden başvurunuzu iletebilirsiniz.

Banka kartımın çekim limitini nasıl arttırabilirim?

Şubenizden talebinizi iletebilirsiniz. 

Bireysel İnternet Bankacılığım bloke oldu. Ne yapmayalım?

Banka/kredi kartınız var ise www.anadolubank.com.tr üzerinden “Başvuru ve Parola İşlemleri” menüsünden ‘Parolamı unuttum/bloke ettim’ seçeneğinden kolaylıkla blokenizi kaldırabilirsiniz ya da 0850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.

Kurumsal İnternet Bankacılığım bloke oldu. Ne yapmalıyım?

0850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz.

World puanlarımı hangi POS cihazında kullanabilirim?

Sadece Anadolubank ve Yapı Kredi POS cihazlarında kullanabilirsiniz.

Kredi kartımın limitini arttırmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

0850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsiniz ya da internet/mobil şubemizden talebinizi iletebilirsiniz.

Kredi Kartı Şifremi nasıl alabilirim?

Kayıtlı cep telefonunuzdan “SIFRE boşluk 4 haneli belirleyeceğiniz şifre boşluk kartınızın son 6 hanesi boşluk CVV kodu” yazılarak, 4345’e SMS gönderebilir ya da 0850 222 55 50 no.lu Anadolubank Çağrı Merkezimizi arayabilirsini

Sürdürmek istediğimiz
çok şey var

Gelecek için de Detaylı Bilgi
Sürdürülebilirlik Yaklaşımımız

Sorumlu bankacılık anlayışı ile sürdürülebilirliği, Anadolubank vizyonuna, kurumsal tecrübeye ve kurum kültürüne entegre ederek, ekonomik, sosyal ve çevresel konuların eşit önemde olduğunu biliyor; çalışmalarımızda bir arada ele almaya önem veriyoruz.

Sürdürülebilirlik Faaliyetlerimiz

Gelecek nesillere daha iyi bir Dünya bırakabilmek amacıyla, gerçekleştirdiğimiz vegerçekleştireceğimiz çalışmalarımıza sürdürülebilirliği dahil ediyoruz.

Anadolubank logo
-- --