Dijitale Özel Hoş geldin Faizi ile Renkli Hesap açın, kazanmaya hemen başlayın!
2022
Renkli Hesap Müşterisi Ol
Renkli Hesap
Müşterisi Ol
En Yakın Anadolubank
En Yakın Anadolubank

Anadolubank 25 yaşında

Yenilikçi çözümleri, butik bankacılık anlayışı ve güvenilirliği ile müşterilerinin vazgeçilmez finansal ortağı olma vizyonuyla çalışan Anadolubank, 25’inci yılını kutluyor.

Ülkemizin önde gelen sanayi kuruluşlarından biri olan Habaş Grubu tarafından 1997 yılında Özelleştirme İdaresi’nden satın alınan Anadolubank, faaliyete başladığı günden bu yana müşterisini merkezine koyan, hizmet odaklı yaklaşımı ve müşterileriyle kurduğu güçlü iletişimle öne çıkıyor. Bankacılık sektöründeki dinamikleri ve teknolojiye yaptığı yatırımla dijital dönüşümü proaktif bir yaklaşımla yakından takip eden ve ihtiyaca yönelik çözümler üreten Anadolubank, 25 yıldır bankacılığın en iyi örneklerinden birini sunuyor.

Banka’nın 25’inci yılıyla ilgili açıklamalarda bulunan Anadolubank Genel Müdürü Namık ÜLKE; “Türk bankacılık sektörünün genç, dinamik ve saygın kurumları arasında yer alan bir banka olarak üç şube ile çıktığımız yolculuğumuzda 1.654 çalışanımızla 116 şubeye ulaştık. 25 yıldır her biri hedeflediğimiz dönüşümün kilometre taşları olan önemli yatırımlar gerçekleştirerek sektörde rekabet gücümüzü artırdık. Türkiye’nin yüzde yüz yerli sermayeli bankası olarak bundan sonra da yenilikçi uygulamalarımızla fark yaratmaya, hem müşterilerimize hem de ülkemiz ekonomisine katma değer sağlamaya ve geleceğe yatırım yapmaya devam edeceğiz” dedi.

“Vaktimiz, müşterilerimizin”“İstikrarlı başarımızın esas nedeni, müşterilerimize her zaman ihtiyaç duydukları vakti ayırmamız” diyen Namık ÜLKE, “Anadolubank olarak başarımızın temelinde müşterilerimize zaman ayırarak onları ve ihtiyaçlarını doğru anlamamız yatıyor. Uzun süredir hizmet odaklı anlayışımızın altında yatan bu vaadimizi, 25. yılımızda “Vaktimiz Sizin” şeklinde güçlü bir söylemle kamuoyu ile de paylaştık. Anadolubank’ın nesilden nesile taşınacak güven duygusunu korumak her zaman önceliğimiz olacak” açıklamalarında bulundu.

Değişen talep ve beklentiye göre faaliyet alanını genişletiyor

Değişen müşteri ihtiyaçlarına yönelik değer yaratan çözümler sunmak için sürekli güncel kalan Anadolubank, şube ağını güçlendirirken ürün ve hizmet kanallarını da genişleterek iş modelini yeniliyor. 2020 yılında Altın Bankacılığı bölümünü faaliyetleri arasına katan Banka, 2021 yılında bu alandaki çalışmalarına hız verdi. Özel Bankacılık bölümünü 2021 yılında hayata geçiren Anadolubank, Kurumsal ve KOBİ Bankacılığı iş kollarını ayırarak her segmente olan konsantrasyonunu da artırdı. Organizasyon şemasındaki bu değişikliklerle uzmanlık alanlarını da müşterilerinin ihtiyaçlarıyla birleştirdi. Tüm bunların yanı sıra, Dış Ticaret, Hazine Pazarlama, Nakit Yönetimi, Üye İşyeri Bölümleri ile ürün yelpazesini çeşitlendiren Anadolubank, Kredi Tahsis, Krediler İzleme ve Operasyon Departmanlarının fonksiyonlarını genişleterek risk yönetimini de güçlendirdi.

Hem dünyanın hem de Türkiye’nin önemli gündem konularından biri olan sürdürülebilirlik konusunu da odağına alan Anadolubank, Sürdürülebilir Bankacılık konusundaki çalışmalarına da hız kazandırdı.

Dijital yatırımları hız kesmeden devam ediyor

Anadolubank, pandemi etkisiyle dijitalleşmenin daha da önem kazanması ve online müşteri tabanının genişlemesiyle teknoloji ve dijital dönüşüm yatırımlarına ağırlık verdi. 2019 yılında dijital bankacılık bölümünü hayata geçiren Anadolubank, dijitale yaptığı sürekli yatırımlar ile 2021’de dijitalden müşteri edinim sürecini de başlatarak kullanıcı sayısını 2019’a göre %133 artırdı. 2021’de web sitesini ve internet şubesini kullanıcı dostu bir tasarımla güncelleyen Banka, bir yandan da verimliliği artımak adına robotik süreç otomasyon çalışmalarını gerçekleştirdi. Dijitalleşmeyi operasyonlarının merkezine alan Anadolubank, elde ettiği olumlu sonuçları daha da ileri götürmek adına yazılım mimarisinde değişimlere gidip, yeni teknolojiler ve sistemlerle dijital tarafını da güçlendirdi ve ürün çeşitliliğini artırdı. Dijitalleşme çalışmalarını şube ağına da yayan Banka, müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik çalışmalar kapsamında şubelerdeki iş süreçlerini sadeleştirmek ve iş yapış şekillerini otomatize edebilmek için dijitalleşmede ikinci faz çalışmasını başlattı.

Anadolubank, 25. yılına güçlenerek girdi

Anadolubank, yenilikçi ürün ve hizmetlerinin sonuçlarını finansal sonuçlarına da yansıtıyor. Verimli ve sürdürülebilir büyüme stratejisiyle faaliyetlerine devam eden Anadolubank, 600 milyon TL olan ödenmiş sermayesini 1 milyar 100 milyon TL’ye çıkararak 2022’yi güçlü bir şekilde karşıladı. Banka, 2022 yılı itibarıyla aktif büyüklüğünü de 34,6 milyar TL’ye yükseltti.

Başarısını ödüllerle tescilliyor

Bugüne kadar fark yaratan ihtiyaç odaklı hizmetleri ve müşteri memnuniyeti yaratan faaliyetleriyle Saklama Faaliyeti Pazar Payı Artış Lideri, Yenilikçi Müşteri Etkileşimi ve Deneyimi gibi kategorilerde farklı kuruluşlar tarafından ödüle layık görülen Anadolubank, son olarak sigorta sektöründeki inovatif fikirleri ve güncel teknolojilerle öne çıkan projeleri ödüllendiren Türkiye Insurtech Ödülleri’nde, En Insurtech Banka seçilerek yenilikçi yaklaşımında başarısını kanıtladı.

Sürdürmek istediğimiz
çok şey var

Gelecek için de Detaylı Bilgi
Sürdürülebilirlik Yaklaşımımız

Sorumlu bankacılık anlayışı ile sürdürülebilirliği, Anadolubank vizyonuna, kurumsal tecrübeye ve kurum kültürüne entegre ederek, ekonomik, sosyal ve çevresel konuların eşit önemde olduğunu biliyor; çalışmalarımızda bir arada ele almaya önem veriyoruz.

Sürdürülebilirlik Faaliyetlerimiz

Gelecek nesillere daha iyi bir Dünya bırakabilmek amacıyla, gerçekleştirdiğimiz vegerçekleştireceğimiz çalışmalarımıza sürdürülebilirliği dahil ediyoruz.

Anadolubank logo
-- --