Anadolubank Logo
×
Bireysel   Kurumsal  
Başvuru ve Parola İşlemleri Kredi Karti
Ekstre Goruntuleme




DİJİTAL BANKACILIK » ÇAĞRI MERKEZİ » İŞLEM LİSTESİ

İşlem Listesi

  • Havale ve EFT İşlemleri
  • Döviz Alış-Satış İşlemleri
  • Hesap Bakiyesi Öğrenme
  • Hesap açma(Ek numara tanımlama)
  • Kayıp-çalıntı bildirimi (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı borcu ödeme (Bireysel müşteriler)
  • Kredi kartı nakit avans kullanma (Bireysel müşteriler)
  • Kredi kartı taksitli nakit avans kullanma (Bireysel müşteriler)
  • Kredi kartı otomatik ödeme talimatı verme (Bireysel müşteriler & Business Kart'ta tek kullanıcısı varsa ÇM yapabilmektedir.)
  • Kredi kartı hesap kesim tarihi değişikliği  (Bireysel müşteriler & Business Kart'ta tek kullanıcısı varsa ÇM yapabilmektedir.)
  • Kredi kartını mail order işlemlerine açma-kapama (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Faks, e-posta, sms ile otomatik ekstre gönderimi tanımlama (Bireysel müşteriler & Business Kart'ta tek kullanıcısı varsa ÇM yapabilmektedir.)
  • Kredi kartı Worldpuan bilgisi verme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı bekleyen taksit bilgisi verme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı limit ve kullanılabilir limit bilgisi verme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı limit değişiklik talebi alma (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı ekstre borç bilgisi verme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı dönem içi işlemleri bilgisi verme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • Kredi kartı - Banka kartı – Tarım kart şifre talebi (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • İnternet şubesi parola oluşturma – parola blokesi kaldırma (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • İnternet şubesi şirket kodu/müşteri no öğrenme (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • OTP kayıp/çalıntı nedeniyle iptal (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • OTP geçici blokeye alma –  geçici bloke kaldırma (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • GSM bloke kaldırma (Bireysel & Kurumsal müşteriler)
  • İnt/mobil bankacılık işlem limitlerini değiştirme (Banka limitleri dahilinde arttırım yapılabilmektedir.) (Bireysel & Kurumsal müşteriler “Kurumsal müşterilerden Onay ve İşlem+Onay yetkisi olanlar”)
  • Kayıp/çalıntı bildirimi
  • Banka kartını farklı adrese gönderim talebi alma
  • Banka kartı – Tarım kart işlemleri bilgi verme
  • Aynı hesaba bağlı ek numaraları karta tanımlama
  • Mevduat faiz oranlarını öğrenme
  • Bireysel kredi faiz oranlarını öğrenme
  • Döviz kurlarını öğrenme
  • Vadesiz TL/döviz hesap bakiyesi öğrenme
  • Vadeli TL/döviz hesap hareketleri öğrenme
  • Alım-Satım İşlemleri (Anadolu Yatırımda görev yapan agentlar işlem yapmaktadır.)
  • Diğer İşlem ve Sorular
  • Adres Güncelleme
  • Sabit telefon, faks, e-posta adresi güncelleme