Anadolubank Logo
×
Bireysel   Kurumsal  
Başvuru ve Parola İşlemleri Kredi Karti
Ekstre Goruntuleme




DİJİTAL BANKACILIK » ÇAĞRI MERKEZİ » GÜVENLİK

Güvenlik

Güvenliğiniz için Çağrı Merkezi aracılığıyla bize ulaştığınızda aşağıdaki konularda dikkatli olmalısınız.

  • 0 850 222 55 50 nolu Anadolubank Çağrı Merkezi ile yaptığımız tüm görüşmeler kaydedilmektedir. 
  • Çağrı merkezimizi arayıp, şifre tuşlayarak yaptığınız işlemlerde, şifrenizi telefonunuz tuşlarını kullanarak girdiğinizde şifrenizi sizden başka birinin duyma olasılığı kalmaz.
  • İnternet bankacılığı parolanızı aldıktan sonra aktif hale getirmeniz gerekiyor. Aktivasyon işlemini www.anadolubank.com.tr üzerinden veya 0 850 222 55 50 no.lu çağrı merkezimizden yapabilirsiniz.  
  • Müşteri temsilcisi ile yaptığınız işlemlerde müşteri güvenliği açısından anne kızlık soyadı, kimlik bilgileri ve özel soru yanıtlarınızın bazı harfleri sorulacaktır.
  • Telefon ile işlem yaparken şifrenizi telefon ile tuşlayarak girmeniz istenecektir. Şifrelerinizin sözlü veya yazılı olarak talep edilmesi durumunda kesinlikle bilgi vermeyiniz.
  • Kendi telefonlarını vererek size yardım etmek isteyen kişilerin teklifini kabul etmeyiniz.
  • Başkalarına ait ve kamuya açık alanlardaki telefonlardan görüşme yapmak için, aradığınız numarayı kendiniz çeviriniz. Numarayı doğru çevirdiğinizden emin olunuz.
  • Yaptığınız görüşmeler sırasında, etrafınızda olabilecek şüpheli şahıslar tarafından izlenmediğinizden ve dinlenmediğinizden emin olunuz.
  • Şifrelerinizi herhangi bir yere yazmayınız, cüzdanınızda bulundurmayınız.