Anadolubank müşterilerine
özel,
Evde Çilingir
veya Cam Değiştirme
Organizasyonu Hizmeti!
Hizmetten faydalanmak için Anadolubank Mobil ya da İnternet Şubemize giriş yaptıktan sonra, 'Bana Özel Fırsatlar' kısmından ‘Kod Al’ butonunu tıklayarak katılım şifrenizi alabilir ve C&C Hizmet Hattı’nı ( 08504747709 ) arayarak Evde Çilingir veya Cam değiştirme organizasyonu hizmetinden ücreti karşılığında faydalanabilirsiniz.
Çilingir Organizasyonu
· Telefonda adresini bildirdiğiniz evinizin ana kapısına ait anahtarın çalınması, kaybedilmesi, kilit göbeğinin bozulması veya evinizin ana anahtarlarının içerde kalmasına bağlı olarak eve girememeniz durumunda içeri girmeniz için gerekli müdahale işleri ücreti karşılığında sunulacaktır.
· Hizmeti yerine getirmek üzere bir hizmet birimi gönderilir, gereken durumlarda acil müdahale işlemi gerçekleştirilir. Bu çerçevede çilingir, talebiniz C&C Hizmet Hattı’na ilettiği andan itibaren trafik yoğunluğu ve mücbir durumlar dışında kural olarak 1 saat içinde evinize ulaşır ve işi mümkün olan en kısa sürede tamamlar.
· Hizmet birimi, kapı açılımı öncesi gerekli gördüğü takdirde kimlik kontrolü yapacaktır ve sonrasında gerekli gördüğü hallerde sizden ilgili konut adresinde ikamet ettiğinizi ispatlayan bir belgeyi (Tapu, fatura vb.) sunmasını talep edebilir. C&C bu işlemin yerine getirilmemesinden dolayı hizmetin verilip verilmemesi hakkını saklı tutar.
· Bu hizmet, çağırma masrafı (Servisin ulaşım masrafı) ve işçilik masrafı dahil ve gerekli olduğunda kilit, göbek ve anahtarlarla ilgili ihtiyari değişiklik talepleri de dahil ücreti mukabil verilir. Ana kapı kilidi/anahtarı ile ilgili bir sorun sebebi ile evinize girilmesi mümkün olmadığında ve içerideki şahısların kurtarılması gerektiğinde bunun için gerekli hizmet de aynı sınır ve şartlar dahilinde ücreti mukabili verilir.
Cam Değiştirme Organizasyonu
· Telefonda adresini bildirdiğiniz evinizin dış cephe ve iç kapı camlarının kırılması veya çatlaması durumunda; daha önemli hasar ve zarara sebebiyet vermemesi için gerekli müdahale ve tamir işleminin yapılması ve hasar gören camın ücreti karşılığında uygun bir gün ve saatte değiştirilmesi sağlanacaktır.
· İlgili hizmet birimi sizin bu husustaki talebinizi C&C Hizmet Hattı’na ilettiğiniz andan itibaren trafik yoğunluğu ve mücbir durumlar dışında kural olarak rezervasyon saatinde evinize ulaşır ve gereken acil tamiratı mümkün olan en kısa sürede sağlayacaktır.
· Bu hizmet çağırma masrafı (Hizmet biriminin ulaşım masrafı), acil müdahale ve tamirat için cam, malzeme ve işçilik ücreti ve ihtiyari cam değiştirmeleri ve çerçeve tamir masrafları dahil olmak üzere ücreti mukabili sunulmaktadır.
· Edindiğiniz bilgiler ve öneriler çerçevesinde tercih, karar, uygulamalarınızdan ve bu tercih, karar ve uygulamalarınızın her türlü ve bütün maddi, cismani, mali, gayri mali ve hukuki sonuçlarından münhasıran ve müstakilen Anadolubank veya C&C sorumlu değildir.
· Hizmet kullanımında genel C&C koşulları geçerlidir.
· Anadolubank ve C&C, hizmeti durdurma ve değişiklik yapma hakkına sahiptir.
Sorumlu bankacılık anlayışı ile sürdürülebilirliği, Anadolubank vizyonuna, kurumsal tecrübeye ve kurum kültürüne entegre ederek, ekonomik, sosyal ve çevresel konuların eşit önemde olduğunu biliyor; çalışmalarımızda bir arada ele almaya önem veriyoruz.
Gelecek nesillere daha iyi bir Dünya bırakabilmek amacıyla, gerçekleştirdiğimiz vegerçekleştireceğimiz çalışmalarımıza sürdürülebilirliği dahil ediyoruz.