Anadolubank Logo
×
Bireysel   Kurumsal  
Başvuru ve Parola İşlemleri




DİJİTAL BANKACILIK » İNTERNET ŞUBE » SIKÇA SORULAN SORULAR

Sıkça Sorulan Sorular

Resmi web sitemiz olan anadolubank.com.tr’ye girip sağ üstte yer alan İnternet Şubem alanına tıklamanız ve Bireysel-Kurumsal kullanıcı seçimi yapmanız yeterlidir

Bireysel müşterilerin kullanıcı kodu/TCKN ve şifresini, kurumsal kullanıcıların ise şirket kodu, kullanıcı kodu/TCKN ve şifresini girmesi ve yönlendirmeleri takip etmesi yeterlidir.

İnternet Şube başvuru yaptıysanız ve tarafınıza Anadolubank tarafından iletilen bir kullanıcı kodu mevcut ise İnternet Şube giriş ekranında sağ tarafta yer alan “İnternet Şube Kullanımımı Aktive Etmek İstiyorum” butonuna tıklayarak yönlendirmeleri takip etmeniz yeterlidir.

Daha önce İnternet Şube başvurusu yapmadıysanız ve şifresini bildiğiniz kredi kartı / banka kartınız mevcut ise İnternet Şube giriş ekranında sağ tarafta yer alan İnternet Şubesine Başvurmak İstiyorum” butonuna tıklayarak yönlendirmeleri takip etmeniz yeterlidir.

Daha önce başvuru yapmadıysanız ve şifresini bildiğiniz bir kredi kartı ya da banka kartınız yoksa şubelerimiz aracılığıyla başvuru formu doldurmanız gerekir.

Kurumsal müşterilerimizin başvurularını şubelerimizden yapması gerekir.

İnternet Şube giriş ekranının sağ tarafında yer alan “Parolamı Unuttum/Bloke Ettim” butonuna tıklanarak yönlendirmelerin takip edilmesi yeterlidir.

Bireysel müşterilerimizin İnternet Şube giriş ekranının sağ tarafında yer alan “Kullanıcı Kodumu Unuttum” butonuna tıklayarak yönlendirmeleri takip etmesi yeterlidir.

İşlem limitleri listesine ulaşmak İnternet Şube kanalı altındaki İşlem Limitleri sayfasını ziyaret ediniz.