Dijitale Özel Hoş geldin Faizi ile Renkli Hesap açın, kazanmaya hemen başlayın!
Dijital Bankacılık Anadolubank Mobil Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Anadolubank Mobil nedir?

Anadolubank Mobil, günlük bankacılık işlemlerinizi kolay ve hızlı şekilde yapmanızı sağlayan, her zaman ve her yerde kullanabileceğiniz bir mobil bankacılık uygulamasıdır.

Anadolubank Mobil uygulamasını kimler kullanabilir?

Anadolubank Mobil’i telefonu ve Anadolubank Mobil/İnternet Şube parolası olan veya herhangi bir Anadolubank banka/kredi kartına sahip olan herkes kullanabilir.

Anadolubank Mobil uygulaması hangi cihazlarda kullanılabilir?

iOS 10 ve üstü, Android 5 üstü sürüme sahip tüm cihazlarda kullanılabilir. Uygulamada Windows desteği bulunmamaktadır.

Anadolubank Mobil nasıl indirilir?
App Store, Google Play Store ve App Gallery’e girerek arama kutusuna “Anadolubank Mobil” yazmanız ve çıkan uygulamayı indirmeniz yeterlidir.
Anadolubank Mobil’e nasıl girilir?

Bireysel müşterilerin kullanıcı kodu/TCKN ve parolasını, kurumsal kullanıcıların ise şirket kodu, kullanıcı kodu/TCKN ve parolasını girmesi ve yönlendirmeleri takip etmesi yeterlidir.

Anadolubank Mobil parolamı unuttum. Anadolubank Mobil’e nasıl giriş yapabilirim?

Giriş sayfasında yer alan Parolamı Unuttum butonuna tıklayarak, yönlendirmeleri takip etmeniz yeterlidir.

Anadolubank Mobil parolamı bloke ettim. Anadolubank Mobil’e nasıl giriş yapabilirim?

Giriş sayfasında yer alan Parolamı Unuttum butonuna tıklayarak, yönlendirmeleri takip etmeniz yeterlidir.

Anadolubank Mobil’de aktivasyon ne demektir?

Bireysel müşterilerin kullanıcı kodu/TCKN ve parolasını, kurumsal kullanıcıların ise şirket kodu, kullanıcı kodu/TCKN ve parolasını girmesi sonrası kendilerine bir aktivasyon kodu iletilir. Bu aktivasyon kodunun başarılı bir şekilde girilmesi durumunda aktivasyon işlemi başarıyla gerçekleşmiş ve arka planda çalışan bir güvenlik mekanizması kurulmuş olur

Aktivasyon bozulmadığı müddetçe, bundan sonraki girişlerde bireysel müşterilerin kullanıcı kodu/TCKN ve parolasını, kurumsal kullanıcıların ise şirket kodu, kullanıcı kodu/TCKN ve parolasını girmesi yeterli olacaktır. Giriş esnasında arka plandaki güvenlik mekanizması çalışacaktır.

Anadolubank Mobil’i aktif olarak kullanan müşterilerimize, İnternet Şube’ye giriş yaptıklarında Anadolubank Mobil üzerinden anlık bildirim gönderilmesi zorunludur. Bildirimin gelmemesi durumunda ne yapılabilir?

İlk etapta cihazın bildirim ayarlarının açık olduğundan emin olduktan sonra aşağıdaki adımları kontrol ediniz: 

  • Anadolubank Mobil’in güncel sürümünün yüklü olması gerekmektedir.
  • Aktivasyon işlemi başarılı bir şekilde tamamlanmalıdır.
  • Tüm bu kontrollere rağmen bildirim gelmiyorsa lütfen Anadolubank Mobil’in giriş ekranında bulunan “Mobil Onay” ikonuna tıklayınız.

Sürdürmek istediğimiz
çok şey var

Gelecek için de Detaylı Bilgi
Sürdürülebilirlik Yaklaşımımız

Sorumlu bankacılık anlayışı ile sürdürülebilirliği, Anadolubank vizyonuna, kurumsal tecrübeye ve kurum kültürüne entegre ederek, ekonomik, sosyal ve çevresel konuların eşit önemde olduğunu biliyor; çalışmalarımızda bir arada ele almaya önem veriyoruz.

Sürdürülebilirlik Faaliyetlerimiz

Gelecek nesillere daha iyi bir Dünya bırakabilmek amacıyla, gerçekleştirdiğimiz vegerçekleştireceğimiz çalışmalarımıza sürdürülebilirliği dahil ediyoruz.

Anadolubank logo
-- --