Anadolubank Logo
×
Bireysel   Kurumsal  
Başvuru ve Parola İşlemleri Kredi Karti
Ekstre Goruntuleme




DUYURULAR

Çağrı Merkezi Yasal Bilgilendirme

Değerli Müşterimiz, 

“Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik” kapsamında Ocak 2021 tarihinden itibaren 0850 222 55 50 ve 444 55 50 numaralı Anadolubank Çağrı Merkezi doğrulama süreçlerinde değişiklik yapılacaktır. İşlemlerinize kesintisiz olarak devam edebilmeniz için yenilenen süreçlerimiz hakkında sizi bilgilendirmek istiyoruz.

Anadolubank Çağrı Merkezi’ni aradığınızda İnternet Bankacılığı parolanızı ve kart şifrenizi tuşlayarak işlemlerinize devam edebileceksiniz. 

Çağrı Merkezi’mizi bankamızda kayıtlı olmayan telefon numarasından arıyorsanız, bankamız sisteminde kayıtlı cep telefonu numaranıza SMS ile gönderilecek tek kullanımlık şifreyi anında sesli yanıtlama sisteminden tuşlamanız gerekecektir.

İnternet Bankacılığı parolanız bulunmuyorsa; aşağıdaki adımları izleyerek kolay ve hızlı bir şekilde parolanızı belirleyebilirsiniz ;

  • www.anadolubank.com.tr  “Başvuru ve Parola işlemleri” menüsünden kredi kartı/banka kartı numaranız ve şifresi ile
  • Anadolubank Mobil’in ana sayfasındaki “Parolamı unuttum” menüsünden kredi kartı/banka kartı numaranız ve şifresi ile
  • Anadolubank şubelerindeki müşteri temsilcileriniz aracılığıyla

Kredi kartı / banka kartınız bulunmuyorsa; size en yakın şubemize başvurabilirsiniz. 

Yukarıda detaylandırdığımız doğrulama sürecini tamamlamadığınız takdirde yalnızca kayıp/çalıntı kart ve şüpheli işlem bildirimi yapabilir, ürünlerimiz ve uygulamalarımız hakkında genel bilgi alabilirsiniz.

Güvenliğiniz için şifrelerinizi Banka personeli dahil hiç kimse ile PAYLAŞMAYINIZ. 

Bilgilerinize sunar, sağlıklı günler dileriz. 

Saygılarımızla,